• Index
  •  » Inne
  •  » Regulamin Cinders Managera w sezonie 2010

#1 2009-07-10 12:34:08

Paweu

Administrator

1944112
Zarejestrowany: 2009-07-05
Posty: 502
Punktów :   

Regulamin Cinders Managera w sezonie 2010

REGULAMIN OGÓLNY CINDERS MANAGER

1. Naczelnym organem zarządzającym zabawą jest jednoosobowe Prezydium Gry.
2. Udział w zabawie jest dobrowolny i nieodpłatny. Gracz może w każdej chwili zrezygnować z zabawy.
3. Każdy gracz może prowadzić tylko jedną drużynę. W przypadku niewystarczającej ilości managerów, drużyny prowadzi Prezydium Gry.
4. Miejscem rozgrywania zawodów w ramach Cinders Managera są komunikatory internetowe, jak: Gadu-Gadu, Tlen, AQQ itp.
5. Zawody są rozgrywane programem SIM w wersji przystosowanej do rozgrywek Cinders Managera (nazwa wersji: SIM CM).
6. Wszystkie zawody sędziowane będą przez Prezydium Gry.
7. Tabelę biegową na mecze ligowe jest tabela biegowa z lat 1978-80 z poprawkami (3 biegi nominowane, Złota Rezerwa Taktyczna, Zastępstwo Zawodnika).
8. Podczas zawodów obowiązuje wzajemna kultura między sędzią i managerem. Jeżeli ktoś z obecnych podczas zawodów ma zastrzeżenia co do kultury gracza lub prawidłowości rozegrania zawodów, powinien przesłać archiwum całego meczu lub spornego momentu z komunikatora, by Komisja Gry rozpatrzyła jego skargę.
9. Współczynniki lig wyglądają następująco:
Ekstraliga: 1,05,
I liga: 0,85,
II liga: 0,65,
III liga: 0,45.

REGULAMIN ROZGRYWANIA ZAWODÓW W CINDERS MANAGERZE

1. Wszystkie zawody będą rozgrywane zgodnie z ustalonym terminarzem.
2. W przypadku zawodów ligowych, mecze mogą odbywać się bez obecności managerów, wtedy rolę managera przejmuje sędzia zawodów. Mecze nierozegrane wcześniej będą odbywały się w dniu planowego rozegrania od godziny 20.30.
3. W przededniu planowego rozegrania meczu na forum (w temacie danej kolejki) można podać awizowany skład drużyny, w którym należy podać nazwiska i numery startowe wszystkich zawodników drużyny, zgłoszonych do meczu. W przypadku obecności managera na meczu, może on dokonać maksymalnie dwóch zmian w porównaniu z awizowanym składem.
4. Za nieobecność na meczu bez podania awizowanego składu, manager dostaje ostrzeżenie. Otrzymanie trzech ostrzeżeń z rzędu lub pięciu przez cały sezon skutkuje wykluczeniem z gry.

REGULAMIN FINANSOWY CINDERS MANAGER

1. Zespoły otrzymują na start:
Ekstraliga: 5 mln złotych,
I liga: 4 mln złotych,
II liga: 3 mln złotych,
III liga: 2 mln złotych.
2. Bilet na mecz Ekstraligi kosztuje 20 złotych, na mecz I ligi - 15 złotych, na mecz II ligi - 10 zł, a na mecz III ligi - 5 zł. Ilość widzów na danym meczu jest uzależniona od atrakcyjności meczu i pojemności stadionu. Frekwencja jest liczona programem Frekwencjoniusz.
3. Za zwycięstwo w meczu ligowym na własnym torze, przysługuje premia w wysokości 5% sumy wydatków na punkty zawodników w meczu. Za zwycięstwo na torze przeciwnika obowiązuje premia w wysokości 15%.
4. Po zakończeniu sezonu każda drużyna otrzymuje premię za zajęte miejsce: od 500 tys. zł dla Drużynowego Mistrza Polski, schodząc co 20 tys. w dół, do 40 tys. zł dla ostatniej drużyny III ligi. UWAGA! Spadkowicz oraz beniaminek ligi są klasyfikowani na tym samym miejscu.
5. Drużyna mająca ujemny stan konta, nie może zawierać lub przedłużać kontraktów z zawodnikami do czasu spłaty zadłużeń.

REGULAMIN KONTRAKTOWY CINDERS MANAGER

1. Wszystkie kontrakty obowiązują na okres jednego roku.
2. Zawodnik może zmienić klub jeden raz podczas trwania sezonu.
3. Każdy zawodnik ma ustaloną stałą stawkę za punkt, która wynosi: (poziom umiejętności zawodnika*80)+(KSM zawodnika*50)*współczynnik ligi. Za punkt bonusowy płaci się jak za połowę normalnego punktu. Za przyjazd obcokrajowca na mecz płaci się 7000 złotych.
4. Koszt przedłużenia kontraktu z zawodnikiem oblicza się z następującego wzoru: ((średnia biegowa*100)+(KSM*50)+(skill*10)*1000)/8*współczynnik ligi. Cena wywoławcza za zawodnika podczas licytacji to koszt przedłużenia kontraktu z zawodnikiem dla Ekstraligi. W przypadku licytacji podczas sezonu, średnia biegowa, KSM i skill są brane ze statystyk po X kolejce.
5. W każdej chwili można wypożyczyć do innego klubu zawodnika, który nie odjechał żadnego biegu w zawodach ligowych (wysokość opłaty za wypożyczenie zależy od managerów, wypożyczenie może być bezpłatne). Wypożyczenie obowiązuje do końca sezonu, a zawodnika wypożyczonego nie można wystawić na licytację podczas sezonu.
6. Po X kolejce rozgrywek ligowych we wszystkich ligach, managerowie mają przywilej do wystawienia na licytację zawodników. Jeżeli zawodnik nie zostanie zlicytowany, jego kontrakt z dotychczasowym klubem nie ulega rozwiązaniu.
7. Zawodnik, który zda egzamin na licencję żużlową w rzeczywistości, dołącza do swojego rzeczywistego klubu. Jeżeli jego klub nie startuje w Cinders Managerze, trafia na najbliższą licytację.

REGULAMIN LICYTACJI W CINDERS MANAGER

1. Licytacje są tajne i trwają przez 4 dni. Żaden manager nie ma prawa wglądu w złożone oferty.
2. W okresie licytacji manager zespołu może wysłać e-maila na adres pawelek90-90@o2.pl w którym poda nazwę drużyny, imiona, nazwiska oraz ceny za proponowanych zawodników. Ceny muszą być wyższe od cen wywoławczych za żużlowców.
3. E-mail będzie nieważny, jeżeli zostanie wysłany z innego adresu niż ten, który został podany przy zgłaszaniu drużyny.
4. Manager może wysłać tylko jednego e-maila w czasie jednego okresu licytacji. Każdy kolejny e-mail wysłany przez managera jest nieważny.
5. Licytowanie zawodników nieuprawnionych do startów w lidze drużyny danego managera powoduje unieważnienie całej oferty.
6. Przed sezonem organizowane są trzy licytacje, podczas sezonu - jedna licytacja.
7. Zawodnik, który nie przedłuży kontraktu z dotychczasowym klubem, automatycznie trafia na licytację. Jeżeli zawodnik wystawiony na licytację nie zostanie kupiony przez żadnego klubu, zostaje w zespole, z którego został wystawiony na licytację.
8. Zawodnik trafia do drużyny, która zaoferuje za niego najwięcej. Jeżeli będą dwie lub więcej takich samych najwyższych ofert, zawodnik trafia do drużyny, która pierwsza złożyła ofertę.

REGULAMIN LICENCYJNY CINDERS MANAGER

Licencji na starty w danej lidze może zostać pozbawiona drużyna, jeżeli:
- Zakończy sezon z ujemnym stanem konta,
- Nie będzie posiadała minimalnej liczby zawodników (tj. pięciu) uprawnionych do udziału w rozgrywkach Ekstraligi Juniorów (dotyczy tylko licencji w Ekstralidze).

REGULAMIN USTALANIA SKILLI W CINDERS MANAGER

1. Skill początkowy w grze ustalany jest ze wzoru: KSM*współczynnik ligi*1,8. Dla seniorów i obcokrajowców obowiązują standardowe zasady zaokrąglania, juniorom skill zawsze będzie zaokrąglany w górę.
2. Po każdych zawodach w Cinders Managerze skille zmieniają się, a nowe obowiązują przez 5 rund spotkań. Nowy skill liczony jest ze wzoru: [stary skill*(1-ilość biegów/100)]+[ilość punktów/ilość biegów*4*współczynnik zawodów*(ilość biegów/100)]. Współczynnik zawodów to średnia skilli wszystkich zawodników, którzy wystąpili przynajmniej raz, podzielona przez 6 i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Skill obowiązujący co 5 kolejek to (średnia biegowa*współczynnik ligi*7,5+KSM*współczynnik ligi*1,75+skill)/3. Co 5 rund spotkań młodzieżowcy dostają bonus w postaci dodania +0,2 do skilla. Na nowy sezon junior może dostać bonus za ilość UKOŃCZONYCH biegów: +1 za 100 biegów, +2 za 150 biegów, a +3 za 180 biegów.

REGULAMIN ROZGRYWEK LIGOWYCH CINDERS MANAGER

1. Wszystkie ligi liczą po 6 drużyn.
2. Odbywają się 4 serie spotkań, co daje po 20 rund meczów w każdej lidze. Do niższej ligi spada ostatnia drużyna, najlepsza drużyna awansuje do wyższej ligi.
3. W kadrze klubu może figurować maksymalnie pięciu obcokrajowców, a w składzie drużyny na mecz może znaleźć się maksymalnie dwóch z nich. Nie ma limitu stałych uczestników cyklu Grand Prix na drużynę, aczkolwiek mogą oni jeździć tylko w Ekstralidze. W lidze nie mogą startować obcokrajowcy z KSM niższym niż 5,00 (po przeliczeniu z innych lig). Nowemu obcokrajowcowi, trafiającemu do Ekstraligi, przypisuje się KSM równy 5,00.
4. W niższych ligach nie mogą jeździć zawodnicy, którzy mają minimalny KSM:
Ekstraliga: 8,00 (zakaz od I ligi), 5,33 (od II ligi), 3,56 (zakaz startów w III lidze),
I liga: 8,00 (od II ligi), 5,33 (zakaz startów w III lidze),
II liga: 8,00 (zakaz startów w III lidze).
Mnożnik między ligami wynosi 1,5.
5. Manager podaje do meczu skład złożony z 9 zawodników:
a. Z numerami 8 i 9 (18 i 19) muszą być zgłoszeni juniorzy. Ponadto w składzie podstawowym (1-6 i 11-16) musi być zgłoszony przynajmniej 1 młodzieżowiec, który musi w meczu UKOŃCZYĆ dwa wyścigi. Zawodnika z obowiązkowymi dwoma startami mogą zmieniać tylko rezerwowi juniorzy, chyba że zawodnik jadący z numerem 7 (17) również jest młodzieżowcem narodowości polskiej. Juniorzy z zagranicy są traktowani jak zwykli obcokrajowcy.
b. Limit KSM wynosi 55 (Ekstraliga), 57 (I liga), 59 (II liga) lub 61 (III liga) punktów na całą drużynę i nie można go przekroczyć.
c. Do meczu nie można zgłaszać zawodników kontuzjowanych.
6. Zawodnik może wystartować w meczu maksymalnie 8 razy. Zawodnicy z numerami 1-6 i 11-16 muszą wystąpić w meczu przynajmniej raz (junior 2 razy). Rezerwowi mają obowiązkowe 2 starty i nie można ich zmieniać, chyba że doznają kontuzji. Można zastosować Zastępstwo Zawodnika za jednego z dwóch najlepszych zawodników zespołu pod względem KSM. Zawodnik zgłoszony do meczu jako zastępowany, musi być awizowany pod numerem 1-6 (11-16).
7. Drużyna przegrywająca od 8. do 11. i od 13. do 18. biegu różnicą przynajmniej 6 punktów, może skorzystać z Rezerwy Taktycznej. Do jazdy jako rezerwa taktyczna uprawnieni są tylko zawodnicy z numerami 1-6 i 11-16. Każdy zawodnik może jechać jako rezerwa taktyczna tylko raz.
8. Drużyna przegrywająca od 8. do 11. i od 13. do 18. biegu różnicą przynajmniej 10 punktów, może skorzystać ze Złotej Rezerwy Taktycznej. Do jazdy jako ZRT uprawnieni są tylko zawodnicy z numerami 1-6 i 11-16. Drużyna może użyć ZRT tylko raz w meczu.
9. W 19. i 20. biegu startują dowolni zawodnicy wybrani przez managera, z wyjątkiem zawodników zgłoszonych do 21. biegu. W 21. wyścigu startują najlepsi żużlowcy obu drużyn pod względem dorobku punktowego, którzy nie są rezerwowymi w swoich zespołach. Każdy zawodnik może startować tylko w jednym biegu nominowanym.
10. Zawodnicy z numerami 7-9 i 17-19 pełnią funkcję rezerwowych w drużynach. Mogą oni jechać maksymalnie cztery razy w meczu jako Rezerwa Zwykła. Z rezerwy zwykłej można skorzystać od 1. do 6., od 8. do 11., od 13. do 18. i w 21. biegu.
11. Zawodnik, który dotknie taśmę, zostanie wykluczony z powodu przekroczenia limitu 2 minut lub jest niezdolny do jazdy po upadku, może zostać zastąpiony przez rezerwę zwykłą. Nie dotyczy to zawodnika, zgłoszonego do podstawowego składu jako junior z obowiązkowymi dwoma wyścigami.
12. W rozgrywkach Ekstraligi Juniorów obowiązuje tabela 11-biegowa, po 5 zawodników w drużynie, każdy jedzie z każdym po razie w parze. Bieg 11. jest wyścigiem nominowanym. Nie ma rezerw zwykłych, rezerwa taktyczna i ZRT obowiązuje na takich samych zasadach jak w innych ligach, z tą różnicą, że można z niej skorzystać od 4. do 10. biegu.
13. Wyniki meczu są zaliczone, jeżeli zostało rozegranych 11 wyścigów, lub 6 w przypadku Ekstraligi Juniorów.
14. Każdy klub może podpisać umowę filialną z klubem z innej ligi. Oznacza to, że po podpisaniu umowy między klubami, każdy Polak z KSM poniżej 5,00 dla wyższej ligi będzie mógł jeździć w obu klubach powiązanych umową. W klubie filialnym zawodnika będzie obowiązywał KSM dla danej ligi. Umowę można podpisać tylko z jednym klubem. Kluby z Ekstraligi nie mogą podpisywać umów z klubami z III ligi.
15. Za zwycięstwo w meczu drużyna otrzymuje 2 punkty, za remis 1 punkt, a za porażkę punktów nie otrzymuje. Istnieje punkt bonusowy za zwycięstwo w dwumeczu.
16. Tabele tworzy się, szeregując drużyny według zdobytych punktów meczowych. W przypadku równości punktów, o wyższym miejscu decyduje bezpośredni bilans pojedynków między zainteresowanymi drużynami, a jeżeli i to nie przyniesie rozstrzygnięcia, o miejscu w tabeli decyduje stosunek punktów biegowych.

Offline

 
  • Index
  •  » Inne
  •  » Regulamin Cinders Managera w sezonie 2010

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl