Cinders Manager

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-10-04 15:39:19

Paweu

Administrator

1944112
Zarejestrowany: 2009-07-05
Posty: 502
Punktów :   

Regulamin Cinders Managera w sezonie 2011

REGULAMIN OGÓLNY CINDERS MANAGER

1. Naczelnym organem zarządzającym zabawą jest jednoosobowe Prezydium Gry.
2. Udział w zabawie jest dobrowolny i nieodpłatny. Gracz może w każdej chwili zrezygnować z zabawy.
3. Każdy gracz może prowadzić tylko jedną drużynę. W przypadku niewystarczającej ilości managerów, drużyny prowadzi Prezydium Gry.
4. Miejscem rozgrywania zawodów w ramach Cinders Managera jest komunikator internetowy Gadu-Gadu.
5. Zawody są rozgrywane programem SIM w wersji przystosowanej do rozgrywek Cinders Managera (nazwa wersji: SIM CM).
6. Wszystkie zawody sędziowane będą przez Prezydium Gry.
7. Tabelę biegową na mecze ligowe jest tabela biegowa z lat 1978-80 z poprawkami (3 biegi nominowane, zamienione pola między zawodnikami w parach w niektórych wyścigach).
8. Podczas zawodów obowiązuje wzajemna kultura między sędzią i managerem. Jeżeli ktoś z obecnych podczas zawodów ma zastrzeżenia co do kultury gracza lub prawidłowości rozegrania zawodów, powinien przesłać archiwum całego meczu lub spornego momentu z komunikatora, by Prezydium Gry rozpatrzyło jego skargę.
9. Współczynniki lig wyglądają następująco:
Ekstraliga: 1,05,
I liga: 0,90,
II liga: 0,70,
III liga: 0,50.

REGULAMIN ROZGRYWANIA ZAWODÓW W CINDERS MANAGERZE

1. Wszystkie zawody będą rozgrywane zgodnie z ustalonym terminarzem.
2. W przypadku zawodów ligowych, mecze mogą odbywać się bez obecności managerów, wtedy rolę managera przejmuje sędzia zawodów. Mecze ligowe odbywają się zgodnie z rozkładem godzinowym, podanym do publicznej wiadomości dzień wcześniej.
3. W przededniu planowego rozegrania meczu na forum (w temacie danej kolejki) należy podać awizowany skład drużyny, w którym muszą znaleźć się nazwiska i numery startowe wszystkich zawodników drużyny, zgłoszonych do meczu. Oprócz tego, gospodarz meczu jest zobowiązany do ustalenia ceny biletu na spotkanie. W przypadku obecności managera na meczu, może on dokonać maksymalnie dwóch zmian w porównaniu z awizowanym składem. Gdy gracz nie poda składu zespołu, zostanie on utworzony z zawodników o najniższym skillu w drużynie oraz uzupełniony o zawodników z klubu filialnego, a cena biletu na mecz zostanie ustawiona na 0 zł.
4. System punktowy frekwencji wygląda następująco:
a. Podanie awizowanego składu, obecność na meczu: 1 pkt.,
b. Podanie awizowanego składu, nieobecność na meczu: 0,5 pkt.,
c. Nie podanie awizowanego składu, obecność na meczu: 0 pkt.,
d. Nie podanie awizowanego składu, nieobecność na meczu: -1 pkt. + ostrzeżenie.
Otrzymanie dwóch ostrzeżeń opisanych w podpunkcie d. z rzędu lub trzech w trakcie sezonu powoduje usunięcie z gry. Ponadto w każdej rundzie rozgrywek (1-5, 6-10 i 11-15) norma punktowa do wyrobienia to 3 pkt. W ostatniej rundzie ilość punktów zależy od ilości rozgrywanych meczów, i tak:
- drużyny mające do rozegrania 4 mecze w fazie play-off: 2,5 pkt.,
- drużyny mające do rozegrania 6 meczów w fazie play-off: 3,5 pkt.
Osiągnięcie mniejszej liczby punktów w danym okresie powoduje otrzymanie ostrzeżenia specjalnego. Otrzymanie dwóch takich ostrzeżeń w sezonie powoduje usunięcie z gry.

REGULAMIN FINANSOWY CINDERS MANAGER

1. Ceny biletów podawane są: przed sezonem (obowiązują na wszystkie mecze w sezonie, bez możliwości zmiany) lub każdorazowo przez gospodarza spotkania. Ilość widzów na danym meczu jest uzależniona od atrakcyjności meczu, ceny biletu, warunków atmosferycznych, pojemności stadionu, wyników ostatnich spotkań gospodarzy oraz wielkości miasta, w którym jest rozgrywany mecz. Frekwencja jest liczona programem Frekwencjoniusz.
2. Za zwycięstwo w meczu ligowym na własnym torze, przysługuje premia w wysokości 5% sumy wydatków na punkty zawodników w meczu. Za zwycięstwo na torze przeciwnika obowiązuje premia w wysokości 15%.
3. Po zakończeniu sezonu każda drużyna otrzymuje premię za zajęte miejsce: od 400 tys. zł dla Drużynowego Mistrza Polski, schodząc co 15 tys. w dół, do 85 tys. zł dla ostatniej drużyny III ligi. UWAGA! Spadkowicz oraz beniaminek ligi są klasyfikowani na tym samym miejscu.
4. Drużyna mająca ujemny stan konta, nie może zawierać lub przedłużać kontraktów z zawodnikami do czasu spłaty zadłużeń. Licencji na starty w danej lidze może zostać pozbawiona drużyna, która przed rozpoczęciem sezonu będzie miała ujemny stan konta.

REGULAMIN KONTRAKTOWY CINDERS MANAGER

1. Wszystkie kontrakty obowiązują na okres jednego roku.
2. Zawodnik może zmienić klub jeden raz podczas trwania sezonu.
3. Każdy zawodnik ma ustaloną stałą stawkę za punkt, która wynosi: (skill*100)+(KSM zawodnika*60)*współczynnik ligi. Za punkt bonusowy płaci się jak za połowę normalnego punktu. Za przyjazd obcokrajowca na mecz płaci się: (skill*200)+(KSM*90)*współczynnik ligi. Zawodnikom z klubu filialnego płaci się połowę należnej punktówki.
4. Koszt przedłużenia kontraktu z zawodnikiem oblicza się z następującego wzoru: ((średnia biegowa*120)+(KSM*60)+(skill*12)*300)*współczynnik ligi. Koszt przedłużenia kontraktu z juniorem jest 2 razy mniejszy.
5. W każdej chwili można wypożyczyć do innego klubu zawodnika, który nie odjechał żadnego biegu w zawodach ligowych (wysokość opłaty za wypożyczenie zależy od managerów, wypożyczenie może być bezpłatne). Wypożyczenie obowiązuje do końca sezonu, a zawodnika wypożyczonego nie można wystawić na licytację podczas sezonu.
6. Po X kolejce rozgrywek ligowych we wszystkich ligach, managerowie mają przywilej do wystawienia na licytację zawodników. Jeżeli zawodnik nie zostanie zlicytowany, jego kontrakt z dotychczasowym klubem nie ulega rozwiązaniu.
7. Zawodnik, który zda egzamin na licencję żużlową w rzeczywistości, dołącza do swojego rzeczywistego klubu. Do klubów automatycznie zostają dołączeni zawodnicy, którzy w sezonie 2009 podchodzili do egzaminów na certyfikat, lub mają zamiar podejść w sezonie 2010. Tacy zawodnicy na starcie otrzymują skill 2.

REGULAMIN LICYTACJI W CINDERS MANAGER

1. Licytacje są tajne i trwają 24 godziny. Żaden manager nie ma prawa wglądu w oferty złożone przez innych graczy.
2. W okresie licytacji manager zespołu może wysłać e-maila na adres pawelek90-90@o2.pl w którym poda nazwę drużyny, imiona, nazwiska oraz ceny za proponowanych zawodników. Ceny muszą być wyższe od cen wywoławczych za żużlowców.
3. E-mail będzie nieważny, jeżeli zostanie wysłany z innego adresu niż ten, który został podany przy zgłaszaniu drużyny.
4. Manager może wysłać tylko jednego e-maila w czasie jednego okresu licytacji. Każdy kolejny e-mail wysłany przez managera jest nieważny.
5. Licytowanie zawodników nieuprawnionych do startów w lidze drużyny danego managera powoduje unieważnienie całej oferty!
6. Przed sezonem organizowane są dwie lub trzy licytacje, podczas sezonu - jedna licytacja.
7. Zawodnik, który nie przedłuży kontraktu z dotychczasowym klubem, automatycznie trafia na licytację. Jeżeli zawodnik wystawiony na licytację nie zostanie kupiony przez żaden klub, zostaje w zespole, z którego został wystawiony na licytację (dotyczy to licytacji w środku sezonu).
8. Zawodnik trafia do drużyny, która zaoferuje za niego najwięcej. Jeżeli będą dwie lub więcej takich samych najwyższych ofert, zawodnik trafia do drużyny, która pierwsza złożyła ofertę.

REGULAMIN USTALANIA SKILLI W CINDERS MANAGER

1. Dla seniorów i obcokrajowców obowiązują standardowe zasady zaokrąglania, juniorom skill zawsze będzie zaokrąglany w górę.
2. Po każdych zawodach w Cinders Managerze skille zmieniają się, a nowe obowiązują przez 5 rund spotkań. Nowy skill liczony jest ze wzoru: [stary skill*(1-ilość biegów/100)]+[ilość punktów/ilość biegów*4*współczynnik zawodów*(ilość biegów/100)]. Jeżeli zawodnik nie zdobył w zawodach ani jednego punktu, jako ilość punktów liczy się współczynnik zawodów podzielony przez ilość startów. Punkt bonusowy w zawodach ligowych i par liczy się jako 0,5 punktu, a każdy nie ukończony bieg - jako punkt ujemny. Współczynnik zawodów to średnia skilli wszystkich zawodników, którzy wystąpili w przynajmniej jednym wyścigu, podzielona przez 7 i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Skill obowiązujący co 5 kolejek to (średnia biegowa*współczynnik ligi*7,5+KSM*współczynnik ligi*1,75+skill)/3. Co 5 rund spotkań młodzieżowcy dostają bonus w postaci dodania +0,2 do skilla. Na nowy sezon junior może dostać bonus za ilość UKOŃCZONYCH biegów: +1 za 100 biegów, +2 za 150 biegów, a +3 za 200 biegów.

REGULAMIN ROZGRYWEK LIGOWYCH CINDERS MANAGER

1. Wszystkie ligi liczą po 6 drużyn.
2. Rozgrywki składają się z trzech faz:
- I części rundy zasadniczej ("każdy z każdym" mecz i rewanż, 10 kolejek),
- II części rundy zasadniczej ("każdy z każdym" po jednym meczu, zespoły z miejsc 1-3 po I rundzie jadą 3 spotkania jako gospodarz, pozostałe drużyny - 2 mecze, 5 kolejek),
- Fazy play-off w zależności od ligi:
a. W Ekstralidze i II lidze drużyny z miejsc 1-4 jadą między sobą mecz i rewanż, z zaliczeniem do tabeli wyników meczów tylko pomiędzy tymi drużynami, co daje 6 kolejek. Najlepsza drużyna II ligi awansuje do I ligi Zespoły z miejsc 5-6 jadą mecz i rewanż z drużynami z I i II miejsca w niższej lidze (odpowiednio: I i III ligi) z uwzględnieniem wyników meczów w rundzie zasadniczej pomiędzy drużynami, co daje 4 kolejki spotkań. Dwie najlepsze drużyny z tych grup pojadą w następnym sezonie w tej lidze.
b. W I i III lidze drużyny z I i II miejsca dołączają do drużyn z wyższej ligi. Pozostałe drużyny jadą między sobą mecz i rewanż z przepisaniem wyników meczów pomiędzy drużynami z rundy zasadniczej (6 kolejek spotkań). Ostatnia drużyna I ligi spadnie do II ligi.
3. W kadrze klubu może figurować maksymalnie pięciu obcokrajowców, a w składzie drużyny na mecz może znaleźć się maksymalnie trzech z nich. Nie ma limitu stałych uczestników cyklu Grand Prix na drużynę, aczkolwiek mogą oni jeździć tylko w Ekstralidze. W lidze nie mogą startować obcokrajowcy z KSM niższym niż 5,00 (po przeliczeniu z innych lig). Nowemu obcokrajowcowi, trafiającemu do jakiejkolwiek z lig, przypisuje się KSM równy 5,00.
4. W niższych ligach nie mogą jeździć zawodnicy, którzy mają minimalny KSM:
Ekstraliga: 8,00 (zakaz od I ligi), 5,33 (od II ligi), 3,56 (zakaz startów w III lidze),
I liga: 8,00 (od II ligi), 5,33 (zakaz startów w III lidze),
II liga: 8,00 (zakaz startów w III lidze).
Mnożnik między ligami wynosi 1,5.
5. Manager podaje do meczu skład złożony z 9 zawodników:
a. Z numerami 8 i 9 (18 i 19) muszą być zgłoszeni juniorzy. Ponadto w składzie podstawowym (1-6 i 11-16) musi być zgłoszony przynajmniej 1 młodzieżowiec, który musi w meczu UKOŃCZYĆ dwa wyścigi. Zawodnika z obowiązkowymi dwoma startami mogą zmieniać tylko rezerwowi juniorzy, chyba że zawodnik jadący z numerem 7 (17) również jest młodzieżowcem narodowości polskiej. Juniorzy z zagranicy są traktowani jak zwykli obcokrajowcy.
b. Limit KSM wynosi 52 (Ekstraliga), 54 (I liga), 56 (II liga) lub 58 (III liga) punktów na całą drużynę i nie można go przekroczyć.
c. Do meczu nie można zgłaszać zawodników kontuzjowanych.
6. Zawodnik może wystartować w meczu maksymalnie 7 razy. Zawodnicy z numerami 1-6 i 11-16 muszą wystąpić w meczu przynajmniej raz (junior 2 razy). Rezerwowi mają obowiązkowe 2 starty i nie można ich zmieniać, chyba że doznają kontuzji.
7. Drużyna przegrywająca od 8. do 11. i od 13. do 18. biegu różnicą przynajmniej 6 punktów, może skorzystać z Rezerwy Taktycznej. Każdy zawodnik może jechać jako rezerwa taktyczna tylko raz.
8. W 19. i 20. biegu startują dowolni zawodnicy wybrani przez managera, z wyjątkiem zawodników zgłoszonych do 21. biegu. W 21. wyścigu startują najlepsi żużlowcy obu drużyn pod względem dorobku punktowego, którzy nie są rezerwowymi w swoich zespołach. Każdy zawodnik może startować tylko w jednym biegu nominowanym.
9. Zawodnicy z numerami 7-9 i 17-19 pełnią funkcję rezerwowych w drużynach. Mogą oni jechać maksymalnie trzy razy w meczu jako Rezerwa Zwykła. Z rezerwy zwykłej można skorzystać od 1. do 6., od 8. do 11., od 13. do 18. i w 21. biegu.
10. Zawodnik, który dotknie taśmę, zostanie wykluczony z powodu przekroczenia limitu 2 minut lub jest niezdolny do jazdy po upadku, może zostać zastąpiony przez rezerwę zwykłą. Nie dotyczy to zawodnika, zgłoszonego do podstawowego składu jako junior z obowiązkowymi dwoma wyścigami.
11. Wyniki meczu są zaliczone, jeżeli zostało rozegranych 11 wyścigów.
12. Zawodnicy do 19 roku życia mają przypisaną połowę KSM-u do tego, który osiągnęli w poprzednim sezonie.
13. Każdy klub jest zobowiązany podpisać umowę filialną z klubem z innej ligi. Oznacza to, że po podpisaniu umowy między klubami, każdy Polak z KSM poniżej 5,00 dla wyższej ligi będzie mógł jeździć w obu klubach powiązanych umową. W klubie filialnym zawodnika będzie obowiązywał KSM dla danej ligi. Umowę można podpisać tylko z jednym klubem. Kluby z Ekstraligi nie mogą podpisywać umów z klubami z III ligi. W meczu może wystąpić maksymalnie trzech zawodników z klubu filialnego.
14. Za zwycięstwo w meczu drużyna otrzymuje 2 punkty, za remis 1 punkt, a za porażkę punktów nie otrzymuje. Istnieje punkt bonusowy za zwycięstwo w trójmeczu w rundzie zasadniczej lub zwycięstwo w dwumeczu w fazie play-off.
15. Tabele tworzy się, szeregując drużyny według zdobytych punktów meczowych. W przypadku równości punktów, o wyższym miejscu decyduje bezpośredni bilans pojedynków między zainteresowanymi drużynami, a jeżeli i to nie przyniesie rozstrzygnięcia, o miejscu w tabeli decyduje stosunek punktów biegowych.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pltransport ziemi Piła